Surprise!! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Surprise!! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Surprise!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

05 Juli 2010 | Griekenland, Oía

Hello there!

Het is weer eventjes terug, maar ik heb ook zo iets leuks te vertellen!

Ik was donderdag heel rustig aan het werk, een beetje met de barman aan het kletsen om de tijd door te komen (moest nog een half uur tot ik klaar was..) toen Nizi mij ineens riep. Of ik even naar buiten wilde komen. Ik zette mijn klantvriendelijke glimlach op, omdat ik dacht dat Nizi het weer eens niet aan kon.

Ik stapte naar buiten en keek recht in de breed lachende gezichten van Martine en Marthe, die zonder het mij te vertellen naar het eiland waren gekomen om mij te verassen! Spontaan sprongen de tranen in mijn ogen (ja, ik word emotioneel hier...) en gelukkig deed Martine net zo hard mee.
Jammer genoeg moest ik mijn vriendinnen vertellen dat ze niet in het hotel mochten bliven wachten op me, dus heb ik ze naar een leuk tentje gestuurd waarvan de eigenaar echt een held is. Waar ik ze na het werk samen met Chantal op zou halen.

Na het werk ben ik full-speed naar Chantal gerend om haar het nieuws te vertellen. Zij was bijna net zo blij als ik, ze had immers de dag ervoor nog geroepen dat ik ook echt vriendinnen moest overhalen om naar het eiland te komen..

Die avond zijn we met zijn vieren lekker uiteten geweest. Ik was dolgelukkig, want op het werk had ik echt geen zin gehad in de aardappel-groente prut die ze voor ons hadden klaargemaakt.

De vrijdagavond zijn we ook heerlijk wat gaan eten in Oia en toen hebben we afgesproken om op zaterdag te gaan stappen in Fira en om dan in Kamari, waar Martine en Marthe een appartementje huren, te gaan logeren. Om dan op zondag lekker naar het strand in Perissa te gaan.

Zo gezegd, zo gedaan. Bij het stappen twee hele gezellig Australiers ontmoet waar we heerlijk mee hebben staan dansen.
Zondag ochtend hebben we, na een duik in hun zwembad, lekker ontbeten met brood, jus d'orange en eitjes. Heerlijk een keer!
Daarna naar het strand gereden, wat echt een prachtige tocht was. Op het strand kwam ik nog mijn ontslagen collega tegen, die me vroeg de groeten te doen aan mijn collega's. Maar niet aan alle!

Daarna zijn we meteen de zee in gerend, waar we lekker op luchtbedden hebben liggen zonnen. Chantal, Martine en ik zijn ook nog tegen 3 Grieken gaan beachvolleyballen. Ik heb erg gelachen, ik kan er natuurlijk niks van! Maar wat een feest!
Na de hele dag zonnen, volleyballen en zwemmen, zijn we verhuisd naar een beach-club die ook een zwembad had, om verder te zwemmen en wat te drinken. Hier kwamen we ook dei Australiers van de dag ervoor tegen, waar we dus gezellig mee hebben gezeten en gezwommen.

Rond een uur of 5 zijn we terug naar Kamari gereden, waar we ook nog een keer het zwembad in zijn gesprongen, om daarna uiteten te gaan.

's Avonds, toen we terugliepen naar het appartement kwamen we nog 2 Nederlandse meisjes tegen, waarmee we af hebben gesproken om dinsdag voetbal te gaan kijken. Eindelijk krijg ik een keer de kans om een wedstrijd te zien! Mijn Hollandhanddoek ligt al klaar!

En ik heb het voor elkaar gekregen om deze week de woensdag inplaats van volgende zondag vrij te krijgen. Dus ga ik met Martine en Marthe een excursie doen naar de hotsprings, de vulkaan en Thirassia. Hierover vertel ik zo snel mogelijk na de belevenis. Is dan ook weer mogelijk, aangezien mijn vriendinnetjes op donderdag alweer vertrekken... :(

Maar goed, dit was dan weer even mijn update!

Hele dikke knuffels vanaf mijn wonderschone eilandje!



En Jacq, als ik dan op skype ben, moet je zorgen dat je niet op afwezig staat, ok?



p.s. Het is nu een dag later, en ik heb gisteren gehoord dat ik vadaag moet verhuizen. Al mijn spullen zijn ingepakt en na het werken zal ik samen met Tasos al mijn spullen naar een ander huisje brengen. Voor mij ideaal, het is dichterbij het dorp en bij Chantal en ik ga als het goed is samenwonen met een masseuse! Top dus. Nu nog kijken hoe het huisje zelf is.
Zal zsm de fotos er op gooien!!

  • 05 Juli 2010 - 08:46

    Jackie!:

    Jantje! Wat leuk om je toch nog even gesproken te hebben omdat je eindelijk hebt uitgevogeld hoe Skype werkt. I miss you!

    xxxx

  • 08 Juli 2010 - 11:46

    Marthe En Martine:

    Hi Jane!

    We vonden het echt superleuk, balen dat onze vlucht verzet is zodat we voor de staking weg konden...

    We gaan in augustus in Amsterdam verder :)

    Tot snel

    Infinite x's en o's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 46716

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: