Verliefde kok, huwelijksvoorstel en beachparty!! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Verliefde kok, huwelijksvoorstel en beachparty!! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Verliefde kok, huwelijksvoorstel en beachparty!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

28 Juni 2010 | Griekenland, Oía

Hello everyone!

't Is weer tijd voor een verhaaltje vanuit het wonderschone Griekenland. En jawel, jullie lezen het goed, ik heb wat meegemaakt!

Ik zal beginnen met de verliefde kok, een van mijn werk dus. Hij (ik weet oprecht niet hoe hij heet) is in de winters Engels docent, dus ik kan altijd heerlijk met m babbelen. Na een dagje dus heel gezellig gekletst te hebben, komt de volgende dag de chefkok op me af met de vraag: 'What have you done to my Sous-chef?' Ik vroeg natuurlijk wat hij bedoelde, bleek dat ie de hele avond niet meer over me op kon houden, dat dat nieuwe meisje echt heel leuk was! Haha! En nu heeft ie me al 2 keer gevraagd of ik mee ga wat drinken en of ik een keer bij hem thuis kom borrelen. Heb het aanbod toch maar afgeslagen..

Wat heb natuurlijk ook nog het huwelijksvoorstel gehad. Van een HOMO!! Haha, en hij is nog ginger ook.. Maar hij vindt blijkbaar dat ik met de dag meer op Angelina Jolie begin te lijken, prima compliment, en daar is hij fan van.. Dus nu gaat hij ooit met me trouwen als het aan hem ligt. Dat is tenminste legaal.. (Denk alleen niet dat het gaat gebeuren.. Dan krijg ik rood-harige kids! :O )

En ja, de beachparty! Die was fantastisch! Na de gewonnen wedstrijd die ik voor het eerst heb kunnen kijken zijn Chantal, een aantal van haar collega's, een van mijn collega's en ik aar een beachparty gegaan. Wij dachten echt dat we een tof feest in een club zouden treffen, maar het bleek een soort nachtelijke picknick te zijn. Maar wat heb ik het leuk gehad! Heel gezellig gekletst met een aantal Zweedse jongens, een prachtige kroon van blaadjes en bloemen gekregen en iets te veel gedronken.. Ik heb het geweten de dag erna op het werk!

Verder heb ik ook nog een nieuwe collega op het werk, Panos. Mooie Griekse man tot mijn verbazing:P Maar wel 30 jaar oud! De sfeer is nu ook een stuk beter nadat de ontslagen collega niet meer op de werkvloer staat.

Sinds het vertrek van Chatal d'r moeder heb ik Chantal weer voor mezelf, dus we hebben nu weer 2 avondjes heerlijk bij haar een wijntje gedronken en weer lekker gebabbeld. Ga ik nu weer mee verder!

Laat snel weer wat van me horen!

Dikke kussen!


  • 28 Juni 2010 - 19:09

    Deirdre:

    Hooi Janneke!

    Zo te horen heb je het naar je zin, dat is mooi! :)

    Hier is de tijd snel gegaan en ook weer voorbij. Vandaag de laatste volle dga in Suriname en morgen gaan Elise en ik naar Zanderij, het vliegveld.

    Nog heel veel plezier daar! En pas maar op met de huwelijksaanzoeken ;)

    Kus!

  • 28 Juni 2010 - 22:39

    Jackie!:

    Lieverd,
    Het klinkt allemaal fantastisch daar! Hoop niet dat jouw lekkere Griekse collega van 30 die Caesar is. Dan zijn er namelijk maar 2 opties: 1, hij staat gewoon niet goed op de foto of 2, hij is niet lekker. En ik kan niet geloven dat hij niet lekker is, want ik ken jouw smaak en ik ken onze theorie (bij mij houdt de theorie nog steeds stand na meer empirisch bewijs).
    Ik mis je hier wel onwijs. Had vandaag nog een mooi gesprek met een kerel. Het begon leuk en toen werd het ineens heel eng. Vertel je later alles. Binnenkort skypen? Sms me!

    xxxxxxxxxxxxx

  • 28 Juni 2010 - 22:39

    Jackie!:

    Lieverd,
    Het klinkt allemaal fantastisch daar! Hoop niet dat jouw lekkere Griekse collega van 30 die Caesar is. Dan zijn er namelijk maar 2 opties: 1, hij staat gewoon niet goed op de foto of 2, hij is niet lekker. En ik kan niet geloven dat hij niet lekker is, want ik ken jouw smaak en ik ken onze theorie (bij mij houdt de theorie nog steeds stand na meer empirisch bewijs).
    Ik mis je hier wel onwijs. Had vandaag nog een mooi gesprek met een kerel. Het begon leuk en toen werd het ineens heel eng. Vertel je later alles. Binnenkort skypen? Sms me!

    xxxxxxxxxxxxx

  • 28 Juni 2010 - 22:40

    Jackie!:

    En waarom mn berichtje nou 2 x wordt geplaatst is me niet helemaal duidelijk...

  • 03 Juli 2010 - 21:56

    Nienke:

    Heey Janneke!!
    Wat bizar een nachtelijke picknick...maar op de foto´s te zien ziet het idd erg gezellig uit haha!!
    Leuk dat je met Chantal zo veel dingen doet!!
    ben je al gewend aan het griekse eten?? Wij gaan vanavond geroosterde cavia uitproberen...ahum.
    have fun!!
    xxx Nien

  • 04 Juli 2010 - 13:41

    Tillie:

    Oh klinkt allemaal heerlijk Jannie... ik wil ook zo bruin zijn :) Geniet daar en werk ze. X

  • 05 Juli 2010 - 09:06

    Mariek:

    Janneke Maas, dit gaat helemaal niet goed. Je bent veel te bruin. Ik kan het niet meer aan. Doe er wat aan :)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 814
Totaal aantal bezoekers 46714

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: