Back to life, Back to reality... - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Back to life, Back to reality... - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Back to life, Back to reality...

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

10 Augustus 2010 | Griekenland, Oía

Hey iedereen,

Over 1.5 weken is t alweer zover.. Dan kom ik weer naar het regenachtige Nederland... En ik wil ninet meer terug...
Dan moet ik alles hier achter laten... De warmte, het uitzicht, de mensen, Chantal :(
Ik zal niet meer over straat lopen en overal bekenden tegenkomen.. Niet meer met mijn vriend van het internet cafe brak Nederlands kunnen praten...

Maar goed.. Dit blog is er om mijn verhalen en belevenissen te plaatsen...

Dus ja..
Ik heb gewoon weinig meegemaakt sinds mijn vorige verhaal.
Veel gewerkt, gemerkt dat ik steeds onmisbaarder word daar (lastig..) en 's avonds veel met Chantal gedaan. We zijn op de laatste avond dat Peter (die jongen waar ik mee het eiland rond ben gecrosst) nog wezen stappen in Fira, waar ook Philip en Pieter nog zijn geweest. Hele gezellige avond gehad weer.
Verder zijn Philip en Pieter in Oia geweest en hebben we gezellig kaart spellen gespeeld. En Chantal heeft zichzelf weer heerlijk voor schut gezet door goed te bewijzen dat ze blond is. Ezelen zal nooit meer hetzelfde zijn voor ons..

Verder zijn Philip, Chantal en ik nog wat gaan drinken in Kamari en daarna mocht ik eindelijk een keertje terug rijden in haar auto. Ik was natuurlijk door dolle heen! Moet wel bekennen dat het minder makkelijk is dan in Nederland, hier zijn namelijk echt irritante bergjes die je zonder de handrem te gebruiken niet normaal opkomt. Maar ik heb het overleefd!

Verder heb ik gisteren mijn vrije dagje gehad, in plaats van op zondag, want toen was het te druk.
Ik ben heerlijk naar het strand van Kamari gegaan en heb daar lekker gezwommen, gezond en geluncht. Daarna vond ik dat ik recht had op een pedicure, na al dat werken van me. Toen ik net zat te genieten van een relaxte massage, werd ik gebeld door Tasos (F&B manager) of ik die avond toch nog kon komen werken... Er was een zieke en de dinner experience zou druk worden.
Er is dan nog wel 2 man beneden in het gewone restaurant, waar niemand zit, maar blijkbaar ben ik de enige die kan helpen. Dus ik ben gegaan... Voelde me ergens toch een beetje stom, om op mijn vrije dag te moeten werken, maar aan de andere kant ook best vereerd. Gezien er dus nog 2 jongens beneden aan het werk waren die stonden te niksen..

De grote baas kwam namelijk ook nog eens eten, dus het was stress, maar ik heb me er doorheen geslagen.. Vandaag maar eens kijken hoe ik die extra gewerkte uren terug kan verdienen..
Al krijg ik vandaag ook weer salaris en is dat meer geworden omdat ik zoveel extra gewerkt heb.

Ik zal het wel zien...

Nu ga ik maar weer even bezig met de paar dingetjes die ik nog moet regelen voor mijn terugkomst. Schoolboeken, rekeningen, vrijstellingen...

En hoe gaat het met jullie? Willen jullie wel dat ik terug kom? Laat maar weer wat horen!

Veel liefs,

Janneke

  • 10 Augustus 2010 - 16:51

    Jesse:

    Janneke!

    Ik hou het niet echt bij me blogs!

    Maar met mij gaat het prima! En waarom zouden wij niet willen dat je terug komt is toch gezellig!

    Ik ben nu aan het werk en alles gaat goed blijf er ook waarschijnlijk werken dus dat is ook nog eens mooi meegenomen!

    Zeker dat we wat gaan afspreken!

    X

  • 10 Augustus 2010 - 19:24

    Mams:

    Hi liefje,
    Ik mis je enorm, dus ben ik blij dat je weer naar huis komt. Begrijp overigens wel dat je dat weertje in Greece lekkerder vindt dan die miezerige regen in Holland. Komt mij bekend voor.
    Geniet nog maar flink, die laatste dagen.
    x

  • 11 Augustus 2010 - 11:57

    Jack:

    Schat, tuurlijk willen we dat je terug komt! Ik ben er helaas niet om je op te wachten, maar we meeten snel! Geniet nog van je laatste paar daagjes. xxxxx

  • 12 Augustus 2010 - 11:45

    Anouk:

    Heyy Janneke,

    Goed hoor, dat je het daar allemaal zo leuk hebt:D! Zelf ben ik net terug uit Griekenland. Er logeert een Canadese vriendin van mij hier en ze wilde Griekenland zien, het liefst Santorini. We zijn uiteindelijk naar Kos geweest en hebben het heel leuk gehad. En hier in Nederland mis ik Griekenland heel erg, dus geniet nog maar even goed :P!

  • 13 Augustus 2010 - 09:53

    Nichtje:

    He Janneke

    Bijna weer naar NL dus. Ik zal al je verhalen wel missen hoor. Heb je in NL ook zo'n spannend leven? Dan kan je gewoon deze website blijven volschrijven...
    groetjes Marieke

  • 14 Augustus 2010 - 11:44

    Huub:

    Wat denk je zelf? Natuurlijk willen wij dat je weer terugkomt!!

  • 16 Augustus 2010 - 15:04

    Edilene:

    Heey schat.

    jaah maar in die 2 maanden heb ik zoveel meegemaakt dat is te veel op allemaall in een verslag te plaatsen maar als ik terug ben vertel ik je alles en al me verhalen wat ik heb meegemaakt.. jou verhalen zijn echt leuk om te lezen maar denk datjij ook vast wle mee hebt meegemaakt.. ik zie je snel weer en zet m op de laatste paar daagjes.

    kuss edi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 46718

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: