En ik wil nog niet naar huis, nog LAANGE niet... - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu En ik wil nog niet naar huis, nog LAANGE niet... - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

En ik wil nog niet naar huis, nog LAANGE niet...

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

17 Augustus 2010 | Griekenland, Oía

Jassas trouwe lezers,

Dit is mijn 1 na laatste verhaal (ja, ben nog van plan om er nog 1 te schrijven in deze korte tijd) voordat ik weer helemaal terug ben in het regenachtige Nederland.

Er is niet bijzonder veel gebeurd, maar ik heb wel weer iets te vertellen, dus bij deze.

Op het werk is er een nieuw meisje (nou ja, vrouw, ze is 27) aangenomen. Zij heeft dezelfde shift als ik en zal dus mijn pekje overnemen in het bedrijf.. Het is jammer dat ze zo aardig is, want eigenlijk ben ik gedoemd om haar niet te mogen.. Het is toch mijn plekje dat wordt afgepakt... Hoef ook nog maar 3 werkdaagjes vol te maken en het begint nu wel iets te dichtbij te komen... Ik ga zoooo hard huilen als ik weg moet..

We hadden van de week ook een feest van de grote baas van alle 5 Katikies hotels (Katikies, Villa Katikies, Kirini, Chromata en Sun Rocks). Samen met Philip, Joeri, Mark en Chantal zijn we hierheen gegaan. Chantal als date van 1 van de jongens en de rest ook als staff. Heel gezellig, maar juist hier besefte ik in wat voor een fantastisch team ik de afgelopen 12 weken heb gewerkt. We kunnen zo met elkaar lachen en grappen, dat ga ik echt missen in Nederland...

Gelukkig is me wel aangeboden dat ik volgend jaar terug mag komen om fulltime te werken. Niet dat ik dat van plan ben, maar toch... Er werd me gisteren ook een baan aangeboden ergens in Europa bij een hotel van een golfcourse (krijg vandaag zijn kaartje), dus ik heb keuze genoeg voor volgend jaar..

Verder heb ik al het eerste deel van mijn stagecijfer gehad en heeft de manager me beoordeeld met een 10! Heel relaxt, dus.

Dan is er ook nog de 'curse of Katikies'. De vloek die iedereen ziek lijkt te maken. Ik ben er ook door geraakt. In hele lichte mate, dat wel. Ik probeerde met mijn suffe hoofd een glas te vangen dat al kapot was gevallen. Een paar sneeen in mijn hand, maar verder niets. Was alleen even goed schrikken, al dat bloed was even overal uit kwam. Dag erna was ik wel weer geheeld, maar ik ben wel te grazen genomen.

Als laatste wil ik jullie allemaal bedanken voor alle leuke reacties. Ik ben blij dat jullie alle verhalen lezen en dat jullie wel willen dat ik weer naar huis kom... Zelf hoeft het van mij nog niet, maar goed!

Dan ga ik nu maar verder met de laaste dingen regelen. Iban nummer voor mijn salaris opschrijven, bedenken wat voor cadeau ik geef op het werk als afscheid, contactgegevens opschrijven voor Tasos (F&B manager, komt in november met 2 koks naar Amsterdam), en nog wat andere dingen..

Heel veel liefs en tot heel snel alweer!!

Kuss

  • 17 Augustus 2010 - 15:12

    Jacqueline:

    Jannie! Mooi om te horen dat je zo lekker aan het klussen bent daar. Ik mis je echt onwijs. Wilde laatst weer een voicemail achterlaten, maar goed, dat ging natuurlijk niet. Nu moet ik mn verhaal helemaal alleen verwerken. :'( snik! Bel me als je terug bent. Ik zit zaterdag helaas op beleidsweekend met de EFR-Business Week commissie, maar ik spreek je asap!!!

    xxxxx

  • 18 Augustus 2010 - 10:26

    Janneke Maas:

    Voor degenen die het leuk vinden om te weten:

    Reisinfo:
    21 augustus:
    00.40: op de boot
    05.40: Haven Athene
    08.35: Vlucht Athene- Munchen
    12.40: Aankomst Schiphol

    Dus graag een uitgebreid welkomst commite met spandoeken, balonnen, etc. (grapje)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 46721

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: