De allerlaatste vanuit Oia... - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu De allerlaatste vanuit Oia... - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

De allerlaatste vanuit Oia...

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

20 Augustus 2010 | Griekenland, Oía

Hey iedereen,

Hier is ie dan, mijn allerlaatste berichtje vanuit Oia..
En god, wat ga ik dit missen zeg...

De laatste dagen ben ik alleen maar bezig geweest met afscheid nemen en met mijn tas inpakken. Gisteren had ik mijn allerlaatste werkdag en heb ik iedereen gedag gezegd. De arme Nizi had de tranen in haar ogen staan, Janis wilde me echt niet kwijt, de helft komt me deze winter opzoeken in Nederland en de rest was ook ontdaan.
Gisteravond ben ik na het werk met Chantal en Mark nog wat gaan drinken in Kamari en vandaag heb ik heerlijk bij het zwembad gelegen. Vanavond ga ik met Chantal mijn laatste avondmaal in Oia verorberen bij mijn vriend van Satorini Mou en daarna gaan we nog kort wat drinken in de haven, waarna ik de boot op zal stappen.
Om 00.40 zal de boot vanaf Santorini vertrekken, om 05.40 kom ik aan in de haven van Athene, vanwaar ik met de bus naar het vliegveld zal gaan.
Daar neem ik om 8.35 het vliegtuig naar Munchen, waar ik om 10.15 aankom en om 11.10 weer het volgende vliegtuig in zal stappen. Om 12.40 zal ik dan landen op Schiphol.

Gelukkig heeft mijn moeder me vandaag een goede reden gegeven om het leuk te vinden dat ik terug ga, namelijk dat ik 's avonds in de jacuzzi kan. En ik kan eindelijk weer de Albert Heijn in!! Waar je blij mee kan zijn he..

Nou, hij was kort maar krachtig, maar meer is er niet nodig. Mijn herinneringen zullen me voor altijd bijblijven en ik zal Santorini nooit vergeten.
Zoals de koks al zongen:
'Don't cry for me Santorini...'

Heel veel liefs en tot heel snel!

Dikke kussen en knuffels!!

  • 20 Augustus 2010 - 14:13

    Jacqueline:

    Jan! Jeeh! Ik zie je snel!!! xxx

  • 20 Augustus 2010 - 14:49

    Chantie:

    snifsniff..!

  • 21 Augustus 2010 - 09:17

    Nienke:

    Fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad!
    Goede reis terug!
    x Nienke

  • 24 Augustus 2010 - 12:02

    Alexander:

    Welkom terug! Had niet zoveel tijd tijdens mn eigen reisje, maar ben weer helemaal bij met je verhalen. Gefeliciteerd met je 10, doe normaal echt haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 46715

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: