Jawel, WEER een verhaal van Jane! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Jawel, WEER een verhaal van Jane! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Jawel, WEER een verhaal van Jane!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

23 Juni 2010 | Griekenland, Oía

Hallo trouwe lezertjes!

Hoe is het in Nederland, Spanje, Zuid-Amerika, Zuid-Afrika en in alle andere landen waar jullie je allemaal bevinden?

't Is maar 6 dagen geleden dat ik voor het laatst iets geplaats had, maar de verzoeken voor een nieuw verhaal waren zo opdringerig, dat ik wel moest.. Haha..

Dus, in de afgelopen week is er weer genoeg gebeurd om een goede pagina mee te vullen.
Chantal d'r moeder (Ingrid) is hier nu dus en we hebben bijna elke avond wel met z'n drieen wat gedronken. Op mijn vrije zondag heb ik heerlijk samen met Chantal en Ingrid liggen bakken bij het zwembad, waarna Ingrid en ik samen uit eten zijn geweest. Mijn allereerste keer echt uiteten was dit en ik heb echt ontzettend genoten.. Het was natuurlijk veeeeel te veel, maar het smaakte me ontzettend goed allemaal. Ook kregen we van de eigenaar (de man van een van Chantal dr collega's) een hele rondleiding door het restaurant inclusief wijnkelder en mochten we ook een gratis drankje drinken aan de bar. Nou, die sloegen we natuurlijk niet af! Na het eten zijn Ingrid en ik naar Chantal gegaan, die nog even aan het werk was. Heel gezellig zitten kletsen aan de bar daar (nog meer gratis drank). Dat was dus wel even een lekker verdiend chill dagje..

De rest van de week natuurlijk gewerkt. Maar ook daar gebeuren spannende dingen. Ik heb echt met mijn mond open staan kijken wat daar niet kan gebeuren. Tasos, de F&B manager, was tegen Jannis de donkere aan het schelden. Duidelijk over mij, over iets wat mij net al duidelijk was gemaakt. Ik deed niets fout, maar de Grieken snappen het niet als iemand initiatief neemt ofzo.. Maar goed, die waren heel hard aan het schreeuwen tegen elkaar en naar mij aan het wijzen. Daarna kwam Jannis naar mij toe om alles uit te leggen en om te zeggen dat als ik iets wil weten dat ik TEN ALLE TIJDE naar Tasos moest gaan en niks aan hem mocht vragen. Ok, duidelijke taal. Maar dat was nog niet alles. Nee, die middag is Jannis ontslagen! Omdat hij het zegt als hij het ergens niet mee eens is! Belachelijk dus, maar goed, ontslag betekent hier blijkbaar op staande voet, dus Jannis is niet meer teruggekomen. Heel jammer, want hij was echt heel behulpzaam en lief...

Op het werk krijg ik trouwens ook comlimenten. Van de general manager nog wel! Gelukkig maar, want af en toe krijg ik echt het gevoel dat ik niks kan, terwijl ik alles wel goed doe en ook mijn best doe. Die Grieken hebben gewoon minder moeiete met schelden dan met complimenteren, dat is duidelijk.

Gisteren ben ik trouwens voor het eerst sinds mijn arrival uitgeweest! Samen met Chantal, Ingrid en Denise, een collega van Chantal. Ik hem me echt kapot gelachen! Er waren een aantal gasten uit de Navy, die binnenkort op piratenjacht gaan. Wel boeiend, ze hebben een paar jaar geleden zelfs piraten neer moeten schieten vanwege een aanval op hen! Verder ook erg genoten van het dansen en de muziek, heerlijk weer een keertje...
Vanmorgen had ik echt geen stem meer, maar gelukkig was dat met een paar keelsnoepjes verholpen.

Verder op het moment geen verhalen, maar ik hoop jullie binnenkort meer te kunnen vertellen.

Voor nu dus een hele dikke kus!

En nog bedankt voor alle leuke reacties, ik geniet er echt van om wat van iedereen te horen elke keer!

Tot het volgende verhaal!!

  • 23 Juni 2010 - 21:41

    Martine:

    Janneke,

    Je wordt wel steeds mooier hè...die eerste foto,...echt typisch janneke!

    Tot ooit:P

  • 24 Juni 2010 - 10:27

    Jackie!:

    Little Jan! 6 Dagen is inderdaad veel te lang geleden. Die foto met duikbril is echt geniaal grappig. Als je stoute dingen gaat doen wil ik t horen he!

    xxx

  • 27 Juni 2010 - 18:47

    Chantal Chdm Goossens:

    JULLLLLLLLLLLIE moesten s weten hoeveel ze al is afgevallllleeeeeee.. mams, hou de beurs maar open :P
    xxx

  • 27 Juni 2010 - 19:16

    Marthe Broekman:

    Sisterhood..!! Waar is die rots nu?! Misss you....!!

    Xxx

  • 28 Juni 2010 - 12:14

    Mariek:

    He lekker wijf, klinkt weer erg spannend allemaal. Blij dat je er achter komt dat er ook dingen zijn die je wel kunt :) hier is het waarschijnlijk net zo warm als daar, nu nog een beetje huisjes wit verven en een leuk zwembad uitzoeken, maar ik vrees dat het zelfs dan niet kan tippen aan jouw paradijsje.. schade schade.. maar goed, nog anderhalve week leren en dan ga ik ook maar genieten van een lekkere en verdiende vakantie. werk ze nog daar! kuss xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 46716

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: