Aangekomen!! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Aangekomen!! - Reisverslag uit Oía, Griekenland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

31 Mei 2010 | Griekenland, Oía

Hoi iedereen,

Ik Ben veilig aangekomen! En wat is het hier mooi! Ik ben echt meteen alle ellende van de reis vergeten. Ik had namelijk bij alle drie de vluchten vertraging... Gelukkig had ik alle tijd om over te stappen.

Maar goed. Toen ik op Santorini aankwam heb ik een taxi naar het hotel genomen. Onderweg was er een auto het ravijn ingestort, dus als ik dan ga rijden moet ik goed oppassen.

Bij het hotel werd ik meteen in een hokje gezet waar ik wat te drinken kreeg. Daar moest ik wachten op de F&B manager, die mij naar mijn huisje zou brengen.

Eenmaal aangekomen in mijn huisje was ik echt verrukt. Het is zalmroze geschilderd met witte randjes en het heeft houten deuren en luikjes.

Ik slaap in een kamer met Stanka, een meisje uit Slowakije. Wel aardig, maar we moeten nog even wennen aan elkaars gezelschap. Ze heeft een Griekse vriend en vind Grieken sowieso al de ideale man, maar ik heb nog geen lekker ding gespot.

Daarnet ben ik even een rondje gaan lopen naar het dorp, aangezien ik er ongeveer 20 minuutjes lopen vandaag woon. Prima, is alleen maar goed voor me. Ik heb meteen een sim-kaart gekocht, maar dat nummer heb ik even niet bij de hand.

Zometeen ga ik even boodschapjes doen, lekker fruit voor zo en morgenochtend en even iets voor vanavond. Vanavond ga ik ook iets drinken met Chantal, een ander Nederlands meisje die hier ook stage loopt. Ben benieuwd!!

Morgen begin ik om 12 uur met werken en ben ik om 8 uur klaar. Toptijden voor mij.

Ik zal snel foto's plaatsen, maar aangezien ik zelf geen internet heb gekregen zit ik nu in een internet cafe. Ik zal nog wel een oplossing bedenken, maar nu nog even geduld.

Ik hoop dat jullie me (gaan) missen! ;)

Dikke kus!

p.s. Ik moet echt wel weer wennen aan alleen Engels praten. Gelukkig komen er vooral Amerikanen, Ausies en Canadezen naartoe, dus het hoeft niet altijd gebrekkig Engels te zijn.
Ik laat snel weer van me horen!!

  • 31 Mei 2010 - 12:34

    Fam:

    Heey Jann, mooi dat je goed bent aangekomen! ENJOY! X

  • 31 Mei 2010 - 13:10

    Edilene Van Gool:

    hey schat. Toppie dat je het zo leuk hebt al . Veel plezier . En ik hou je in gaten

    negerzoentje van mij
    edilene

  • 31 Mei 2010 - 13:19

    Jackie!:

    Hi little Jan,

    Leuk dat je veilig bent aangekomen. Heb je nr al opgeslagen. Regel een scootertje ofzo zou ik zeggen.

    Geniet!

    xxx

  • 31 Mei 2010 - 13:54

    Janneke:

    he naamgenoot leuk om te lezen op facebook en nu hier dat je het zo goed doet. Heb genoten van marijke haar reis verslagen ga die van jou ook een beetje volgen.
    heel veel plzier. janneke saenger

  • 31 Mei 2010 - 14:18

    Chantal:

    Heej meis..
    je bent aangekomen zie ik!
    goedzo!
    Wij hadden dat bericht ook al gekregen! Er heeft iemand schijnbaar zelfmoord gepleegd dmv de afgrond in rijden, hij had een briefje achter gelaten!
    Nooo worries ik rijd voorzichtig!;)
    Ik ben mijn telefoon thuis vergeten dus ik laat iets weten als k klaar ben met werken (wss zul je dit pas na vnv lezen maargoed)
    Mss kunnen we ergens sunset gaan bekijken of naar Fira.
    Ik bel je over n dik uur!
    XxX

  • 31 Mei 2010 - 14:20

    Chantal:

    ps.
    hoop dat je mij al gebeld hebt, zodat k je kan terug bellen;) anders heb k natuurlijk je nr niet:P

  • 31 Mei 2010 - 15:39

    Afhaalchinees:

    Jannemans! Klinkt goed! Ben benieuwd naar je foto's en nog veel plezier! XXX

  • 31 Mei 2010 - 16:23

    Elsbeth:

    hee swessie,
    ik wil foto's zien!!!
    haha veel plezier!
    Xx

  • 31 Mei 2010 - 18:23

    Max:

    Janneke! Wat leuk om te horen dat je het nu al fijn hebt. Veel succes met werken en geniet! xx

  • 01 Juni 2010 - 19:13

    Shana:

    Hee Jan!
    Fijn dat je goed bent aangekomen, heel erg veel plezier en kijk uit hè!
    xx

  • 02 Juni 2010 - 10:28

    Nienke:

    Heeey Janneke!
    Goed om te horen dat je daar bent aangekomen:)
    klinkt allemaal al goed! Hoop dat je stage erg leuk is en dat je ook genoeg vrije tijd hebt voor leuke dingen daar!
    Hopelijk drop je gauw weer een verhaal!
    xxx Nienke

  • 03 Juni 2010 - 14:58

    Martine:

    Hey lieve schat!!

    Ik mis je in ieder geval wel hoor!!! heb je al zolang niet gezien!! en nu zit je gewoon op Santorini!!

    Ik zit nu op mijn eigen tropische eilandje waar het weer nu ook heerlijk is:) dus ik ben al aardig bruin aan het worden..

    Dus als Smartie en ik jou kant op komen ben ik hopelijk geen bleekscheet vergeleken met jou:P

    Zijn wel chille werktijden ja! maar ben je ook wel 's overdag vrij?

    Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen! maar eigenlijk denk ik dat dat toch wel gaat lukken!

    vind het nu wel even genoeg...is bellen naar jou duur? of kan ik beter smsen??

    filí (betekent blijkbaar kus :))
    Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 46719

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: