Reisplannen - Reisverslag uit Blaricum, Nederland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Reisplannen - Reisverslag uit Blaricum, Nederland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Reisplannen

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

06 April 2010 | Nederland, Blaricum

Hoi iedereen,

Mijn vliegticket is geboekt, het is zeker: ik ga naar Santorini.
Op 30 mei, om 14.45 vertrekt mijn vliegtuig vanuit Amsterdam, vanwaar ik vlieg naar Munchen. Daar stap ik over richting Athene, waar ik op 31 mei om 00.50 aankom.
In Athene ga ik riching de haven van Praeus, waar ik om 7.25 de boot neem.
En dan zal ik om 15.00 op het prachtige eiland aankomen!

Vanaf dan zie k het wel, ben heel benieuwd hoe ik het ga krijgen.

Ga een huisje delen met iemand die ik niet ken, ga werken in het restaurant van het Katikes hotel en ga 2.5 maanden een eigen leventje leiden in het buitenland.

Heb zin!!!
kus,
Janneke

  • 03 Mei 2010 - 13:48

    Tijmen:

    komt er nog een afscheidsfeestje?
    x

  • 04 Mei 2010 - 12:49

    Chantal Chdm Goossens:

    Katikes bedoel k haha..
    xxx

  • 04 Mei 2010 - 13:01

    Chantal Chdm Goossens:

    ooo nee ik heb me vergist, haha maar 't is wel vlakbij mijn kamertje (die is niet zo mooi maarja)
    en in het hotel zeiden ze al oooo misschien is 't n leuke meid voor volgend jaar (nieuwe stagaire) maar moest eerst naar je school vragen enzo! maar we praten verder als je hier bent;) haha..
    doeiiii XxxX

  • 04 Mei 2010 - 16:00

    Afhaalchinees:

    Waaaa jannemans! Super leuk! Heel veel plezier alvast1 XXX

  • 04 Mei 2010 - 17:25

    Agnes Maas:

    Lieve Janneke,

    Wat fijn voor je!! Leuk als ik op deze manier op de hoogte word gehouden van jouw avonturen op Santorini. Gaat vast een geweldige tijd worden.Lieve groetjes Agnes

  • 05 Mei 2010 - 15:01

    Anouk:

    Heyy Janneke!

    Wat super leuk dat je op stagereis gaat! Héél veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen.

    LiefsX

  • 06 Mei 2010 - 09:32

    Jesse:

    Super leuk dat jij verweg gaat:P!!
    maar ik ga lekker in Haarlem haha:D!

    veel plezier daar!! zal aan je denken:)
    xxx

  • 09 Mei 2010 - 17:20

    Sandra:

    Heey Janneke
    Wat leuk zeg... maar wel erg ver weg.
    Misschien kunnen we voor die tijd nog een keertje afspreken?
    Ben momenteel erg druk met mijn eindartikel en ik hoop 6 juli mijn diploma in ontvangst te nemen.
    xxx Sandra

  • 20 Mei 2010 - 09:32

    Edilene:

    ik wens je alvast veel plezier, en kom met mooie verhalen teruggg,, we contacten via de site well heb er ook eentje ;)

    xx(K)

  • 31 Mei 2010 - 07:41

    Karin:

    Dank voor je sms,jes! Blij dat je safe bent aangekomen op Santorini.
    Geniet van 12 unieke weken op het adembenemende eiland! Ik gun het je van harte,maar ben wel een tikkeltje jaloers en ik ga je enorm missen. (Echt waar) Heel veel liefs, xxxx van je mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 46722

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: