Wicked times with Stephanie!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Wicked times with Stephanie!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Wicked times with Stephanie!!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

12 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!!

Ik kan het niet beseffen dat ik nu alweer alleen ben, na zo'n ontzettend leuke week met Stephanie... Ik moet weer in mn eentje eten, en alleen slapen zonder de gezelligheid om me heen. Gelukkig komen over anderhalve week Anne-Lotte en Carleen alweer bij me logeren, dus het gaat wel weer goed komen haha!
Maar goed, met Steph heb ik het dus top gehad! We hebben zoveel gedaan en gezien!
Op donderdag, nadat ik d'r bij Baker Street op had gehaald, hebben we samen heel veel bijgekletst, tot we beseften dat ik natuurlijk vroeg op moest om te werken de volgende dag..
Gelukkig was het na het werk weer feest, want Stef en dr neef Dylan stonden al buiten op me te wachten om wat te gaan eten.
Met zijn drieën hebben we heel gezellig en lekker Italiaans gegeten, waarna het weer tijd was voor Dylan om naar huis te gaan.
Steph en ik hebben die avond ook niet veel meer gedaan, omdat ik had geregeld dat ik eerder weg mocht op werk om voetbal te kijken. En dus eerder moest beginnen.
Zaterdag dus om 4 uur het hotel uit gespurt, op naar de Hems. Onderweg weer rare dingen natuurlijk, dit keer een of andere fietstocht met alleen maar naakte mensen.. Ik geloof niet dat ik ooit zo veel piemels, tieten en billen in zo'n korte tijd, van zo dichtbij heb gezien.. Interessant gevalletje wel weer..
Maar ja, toen ik bij de Hems aankwam, stond er een intens lange rij, en bleek het 1 eruit, 1 erin te zijn.. Gelukkig stond Stef in de rij bij Anique en Jeanique, dus besloten we met zijn allen maar naar een andere tent te gaan, waar we ook Annabel en Roelie tegen het lijf liepen.
Gelukkig was het hier net zo'n gezellig feest, met intens veel oranje geklede mensen, een paar Engelsen en een paar verdwaalde, geintimideerde Denen.
Helaas helaas, hoe gezellig de sfeer ook was, hoe hard we ook oee-den en aaa-den, het mocht niet baten..
Maar dat mocht voor ons de sfeer niet drukken, dus besloten we alsnog naar de Hems te gaan, om daar nog even het Holland sfeertje mee te maken.
In de Hems was het nu inmiddels een heeeeeeel stuk leger, en kwamen we nog meer bekenden tegen.
Toen het in de Hems een beetje leeg liep, heb ik Stef nog even meegenomen naar de verjaardag van een collega van me, die het in een kroeg om de hoek van de Hems vierde. Hier heeft Stef even wat collega's kunnen ontmoeten, en hebben we nog 1 drankje gedaan.

Zondag zijn we redelijk op tijd opgestaan, om een dagje te gaan sight seeen. We begonnen met een ontbijtje bij de Starbucks (what else..) om daarna naar het British museum te gaan. Ondanks de enthousiaste verhalen van mijn moeder, waar we graag in geloofden, vond ik het persoonlijk toch een beetje tegenvallen. Misschien is het dat ik geen musea type ben, maar het was het toch niet echt voor me. Gelukkig vonden we wel genoeg andere leuke dingen die je in een museum kan doen, zoals heel hard een trap af rennen om dan van daar een foto te maken van de ander die achter een raampje stond. Of een beeld nadoen.
Of gewoon gekke fotos maken.
Dus na een tijdje hadden we het wel weer gezien en besloten we naar Covent garden te gaan, om cupcakes te gaan lunchen. De rest van de dag hebben we rond gewandeld door Covent garden, naar St Pauls Cathedral, over de Millenium Bridge naar de andere kant van het kanaal gelopen, waar we een snelle blik hebben geworpen op het Shakespeare gebouw. Daarna zijn we omgekeerd om via de Waterloo bridge weer terug te keren naar Covent garden, in de hoop daar een Thais restaurant te vinden. Met de hulp van een vriendelijke jongeman hebben we er een gevonden, waar we heerlijk hebben gegeten en met volle maagjes weer naar huis zijn gewandeld.
Toen we bijna bij mijn huis waren, en de bioscoop helemaal verregend passeerden, besloten we een film te gaan kijken.
Nadat de ene film blijkbaar nog niet uit was, zijn we Snowwhite and the Huntsman gaan kijken.
Een super goede film, met hele mooie mannen erin.
En 1 van die hele mooie mannen (de Huntsman, Chris Hemsworth), zat de volgende dag in het Brown's hotel, waar wij een heerlijke Afternoon Tea gingen nuttigen.
Deze Afternoon Tea, die we verdiend hadden na een hele dag door de regen Notting Hill, de one pound shop en de Primark bezocht te hebben, was ontzettend lekker. En het was zo leuk ook om Stef te laten zien waar ik dan werk en het grootste deel van mijn tijd door breng!
Harry, de hotelmanager, kwam ook nog even checken of het allemnaal wel beviel, en Marie heeft voor ieder van ons een glaasje champagne geregeld van het huis.
Helemaal verzadigd (we stonden op ontploffen), zijn we daarna naar Victoria station afgereisd, om daar naar de Musical Wicked te gaan.
Nadat ik met mijn moeder nog geen 2 maanden geleden The Wizard of Oz gekeken had, viel nu alles uit het verhaal op zijn plek. En dat in combinatie met de onwijs goede stemmen van de cast en de gezelligheid van Stef maakte het echt weer een overgetelijke avond!
Helaas was het ook meteen het einde van dit top bezoek, want vanmorgen is ons lieve chineesje weer naar Nederland vertrokken.
Gelukkig heb ik nu elke keer als ik ergens het nummer 'We are young' van Fun ft Janelle hoor goede herinneringen aan het keihard meezingen met het liedje, die overal ineens gedraaid werd. Ook kan ik nooit meer de hashtag gebruiken zonder er meteen Winning achter te plakken. Want deze paar daagjes waren gewoon #Winning!

En niet alleen omdat het zo gezellig was met Stef hoor! Ook op het werk heb ik nog even mooie momentjes gehad.
Zo had ik vorige week vrijdag een kort bijpraat gesprekje met Nick, over een aantal dingen die moesten gebeuren,. maar ook over hoe ik het doe.
Ik zelf vertelde hem dat ik alles nog steeds heel leuk vind, dat ik met heel veel plezier mee heb gewerkt aan het organiseren van het Jubilee feest, en dat ik met veel plezier ben begonnen aan de Olympics meetings.
Toe ik vroeg wat hij vond van hoe ik het doe, zei hij dat hij ook al naar mijn lerares had gemaild dat ik het fabulous doe en dat hij tevreden met me is.
En dat herhaalde hij nog een keer! Heel leuk om te horen!!
Maar wat nog bijzonderder is, is dat hij een voucher over had, die hij niet meer kon gebruiken, voor een 3 gangen menu met een fles huiswijn voor 2 personen, in de beste pub van Engeland van het jaar 2011, van de chef Heston Blumenthal, die ik mocht hebben.
Dus nu heb ik besloten om Anique als afscheids etentje mee te nemen daarheen, omdat ze alweer bijna vertrekt, en omdat ze good company is natuurlijk.
Maar heel erg lief van Nick dat ik dat zomaar mag hebben! Dan zal ik dus toch iets goed doen hier.. :)

Maar goed, ik ga mijn verhaaltje nu weer afsluiten. Morgen moet ik helaas tijdens de wedstrijd werken, en Nick heeft gezegd dat ie een tvtje zou regelen ergens zodat ik toch een deel mee kan krijgen. Nu maar hopen dat dit gelukt is! En anders moet iedereen me maar constant smsén als er iets spannends gebeurd..
En donderdag wordt het duimen voor mijn zusje dat ze voor vwo slaagt!
Dus weer even een paar spannende daagjes!
Ik praat jullie snel weer bij!
En sorry voor het intens lange verhaal.. Weer...


Heel veel liefs en knuffels!

Janneke

  • 13 Juni 2012 - 06:10

    Sammy:

    Lieve Janneke,
    Zo te lezen hebben jullie echt een leuke
    tijd samen gehad. Stef heeft ook heel erg genoten. Volgens je moeder een bijzondere vriendschap, dat klopt inderdaad, dus koestert het. Ik blijf jouw spannende verhalen volgen.
    Liefs

  • 13 Juni 2012 - 10:38

    Mams:

    Leuk verhaal!
    Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je (onze) kleine vriendin.
    Heerlijk om te lezen dat je zo aan het genieten bent van alles wat je mee maakt.

    liefs, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 46675

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: