Bliksemverrassingsbezoek aan Nederland! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Bliksemverrassingsbezoek aan Nederland! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Bliksemverrassingsbezoek aan Nederland!

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

19 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten, was ik de afgelopen 4 dagen in Nederland, om mijn lieve familie te verrassen met mijn geweldige aanwezigheid.
Op zaterdag, nadat ik een weekje hard had gewerkt, inclusief een afspraak met een koffieleverancier die ik in mijn eentje mocht doen, en een afspraak over de Olympische spelen met afsluitende glaasjes champagne in de bar, ben ik op de zaterdag op tijd naar het vliegveld vertrokken.
Toen ik om 4 uur aankwam, stond Jorien me al netjes op te wachten in de aankomsthal, om met me mee het complot in te gaan om de familie te verrassen.
Het originele plan was om lekker tijdens de voorberedingen voor het examenfeestje van Els aan te komen, maar helaas ging dat deel niet door, omdat ze een her moet doen..
Na wat heen en weer gesms met mn moeder, kwamen we erachter dat mijn ouders ongeveer tegelijk thuis zouden komen als wij.
Ideaal dus!
Toen ik aankwam, waren zowel Marleen en mijn vader heel verbaasd, maar het leek mijn moeder weinig te verbazen. Op de een of andere manier had ze mijn komst verwacht, en dacht ze ook dat mijn vader in het complot zat, die juist niet verbaasder kon zijn. Elsbeth was er niet, die zat voor examentraining in Leiden..
Gelukkig was de hond ook erg blij dat ik er was. Zo blind dat hij inmiddels geworden is, herkende hij me nog wel.
Na het surprise moment zijn we gezellig sushi gaan eten, en daarna werd ik meegenomen naar het bootje, die ik nog niet had gezien. We zijn met het bootje even naar een feestje gevaren, waar we een drankje gedaan hebben en daarna zijn we weer terug naar huis gegaan.
Ik ben zo blij dat ik eindelijk het bootje gezien heb en ook heb ervaren hoe die vaart! Ik kan nu al niet wachten tot ik er een keer mee op vakantie kan!
De zondag, vaderdag, hebben Marleen en ik samen een ontbijtje op bed gefikst voor ons papa, waarna we ook gezamenlijk beneden het ontbijt voort hebben gezet. EINDELIJK weer eens normaal brood bij het ontbijt.
Na alle gezelligheid thuis, was het tijd voor gezelligheid in Amsterdam.
In mijn stadje had ik afgesproken met Aleid, Chantal, Marthe en Martine, om lekker samen bij te kletsen en lekker te eten.
Onder het genot van zelfgemaakte muffins, sandwiches en brownies hebben we lekker gekletst over alles en niets. Het hoofdonderwerp was uiteindelijk wel de voetbalwedstrijd van die avond, die we dus ook zijn gaan kijken in club 8.
Eenmaal daar, is ook Elsbeth nog even langsgekomen, zodat ik die ook kon zien. Super gezellig natuurlijk, ondanks het dramatische verlies van ons voetbalelftal.
Na afloop zijn we helaas weer allemaal onze eigen weg gegaan, wat betekende dat ik dus weer afscheid moest nemen van mijn vriendinnetjes, maar die zie ik over 2 manden wel weer. Op Aleid na, die komt met op zoeken, en de rest is nog steeds welkom hoor!

Goed, maandag was mijn moeder jarig, wat ook weer gevierd werd met zingen en cadeaus op bed, waarna ik dr naar werk gebracht heb. In de tussentijd voor ik haar weer op zou halen ben ik even langs de Witte Bergen gegaan, om even te kijken hoe het met iedereen ging, en heb meteen even bij de verbouwing gekeken. Het ziet er allemaal weer erg leuk en goed uit, dus ik ben benieuwd hoe het wordt als het af is.
Helaas, helaas, moest ik weer weg, want het was tijd om mijn moeder te halen en boodschappen te gaan doen voor de avond.
De rest van de dag was heel leuk en gezellig, met alle mansen die ik al zo lang niet had gezien. Iedereen lijkt dit blog te lezen, en er zijn blijkbaar nog zo veel mensen die nog naar Londen gaan deze zomer, dat ik door de bomen bijna het bos niet meer zie. Dus voor de liefhebbers, de komende weekenden komt er nog niemand langs:
14-15 Juli, 20-21 juli, 28-29 juli.
De rest lijkt al volgeboekt te zijn, dus als je nog wilt komen logeren, moet je snel zijn.
En vandaag, ja, een heerlijk dagje met mijn moeder gehad, voordat ik weer terug ging.
We hebben samen Nederlands eten ingeslagen voor in mn koffer naar huis, zijn poffertjes gaan eten en hebben vooral nog even lekker van elkaars gezelschap genoten.
Om 7 uur vanavond vloog ik weer terug, en inmiddels zit ik weer in mijn kamertje, klaar om morgenochtend weer hard aan de bak te gaan op werk.

Het was in ieder geval echt een top weekend, super fijn om iedereen even te zien.
En volgende week zal ik jullie weer alles vertellen over het leven in Londen, in plaats van het leven waar jullie zelf in leven ;)

Heel veel liefs en tot snel!


  • 20 Juni 2012 - 08:50

    Aleid:

    Vond het super gezellig om je weer even te zien Jan!! Had je echt wel gemist!! Zie je snel, holland heineken huis in augustus, woehoe, heb er zin in!! :)

  • 20 Juni 2012 - 14:04

    Afhaalchinees:

    Jan, was gezellig dat je er weer even was ;) Die twee maanden in UK gaan zo voorbij! Geniet er nog even van en ik zie je als je weer hier bent. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 46699

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: