And I'm alone again.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu And I'm alone again.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

And I'm alone again..

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

09 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo trouwe lezers,

De afgelopen week is, voor mij, weer voorbij gevlogen. Mijn eerste twee maanden in Londen zijn gewoon alweer voorbij, en ik heb er nog maar 4 te gaan.. 't Is niet te geloven...

Maar goed..
Nadat ik vorige keer mijn verhaal geschreven had, kwam Marthe aan. Razend trots dat ze het zelf met de kaart had gevonden, vond ik haar bij een stoplicht, helemaal verregend maar heel blij.
Samen zijn we snel naar mijn huisje gelopen, waar we samen hebben gekookt en weer even goed hebben bijgekletst.
Daarna zijn we samen lekker in bed een film gaan kijken, want ik moest de dag erna weer vroeg aan het werk.
Op donderdag hadden we na het werk afgesproken om bij een goede fish and chips zaak te gaan eten. Marthe zou om kwart over zes bij mijn werk staan, dus ik stond buiten op dr te wachten. Na een tijdje had ik nog steeds niks van d'r gezien, dus belde ik. Mevrouw was er bijna zei ze...
Na 50 minuten buiten in de kou te hebben gestaan was ze eindelijk aangekomen en zijn we naar Covent Garden gewandeld, waar we ook met Jesse hadden afgesproken. Hier vonden we inderdaad een ontzettend goede Fish and Chips tent, waar we met zijn drieen heen gezellig en lekker hebben gegeten. Hierna zijn we nog even de pub in gegaan voor een drankje. Hierna besloten we om op zaterdag ochtend bij Jesse in het Hilton te gaan ontbijten. Lekker decadent dus.
Maar goed, op vrijdag moest er nog gewerkt worden, en toen ik 's avonds thuis kwam was gelukkig niet alleen ik dood op. Marthe had er een lange dag op zitten van het wandelen en dus besloten we een avondje thuis te blijven met pizza en weer een filmpje. Heerlijk rustig aan dus.
Dit betekende voor ons ook dat we de volgende ochtend goed fris waren voor ons ontbijtje bij het Hilton, dus een beetje opgetut kwamen we daar aan.
Jesse heeft ons goed verzorgd en na een uitgebreid ontbijt (Ik heb echt alles geprobeerd geloof ik) kregen we een fikse korting van hem. Super chill!
Helaas konden we niet de hele dag blijven eten, dus zijn Marthe en ik naar Trafalgar square gewandeld. Daar zijn we op het monument geklommen en hebben we een tijdje vooral rond gekeken. Heerlijk eventjes, om op deze manier van de stad te kunnen genieten..
Na een tijdje zijn we toch maar weer door gelopen, en zijn we bij Picadilly gaan chillen. Hier zijn we de Britain store in gegaan, en omdat ik t al tijden steeds heel koud heb, heb ik een Londen, England trui gekocht..
Toen we na ongeveer drie kwartier rondzwerven in deze winkel naar buiten kwamen, zijn we bij de ticket stores gaan informeren voor de goedkoopste kaartjes voor die avond's musicals. We kozen ervoor om naar We Will Rock You te gaan, en hebben meteen de kaartjes gekocht.
Hierna besloten we dat we nog tijd zat hadden om iets anders te doen, dus zijn we naar M&M workd gegaan. Ook Marthe vond het hier heel leuk, dus ook hier hebben we ons weer een tijd vermaakt.
Na onze leuke winkels zijn we richting huis gelopen, en hebben we onderweg eten gehaald om thuis klaar te maken.
Thuis hebben we ons, na het eten, omgekleed en opgetut, want na de musical stonden we op de gastenlijst bij Cirque du Soir, die vette club.
Netjes op tijd zijn we bij de musical naar binnen gegaan, en net als ik me herrinnerde van 6 jaar geleden, was de musical nu weer geweldig.
Ik kan deze musical echt aan iedereen aanraden. De hoofdrolspeelster had ook echt een stem waar ik elke keer van top tot teen werd bedekt in kippenvel.
Jammer genoeg waren de 2.5 uur zo voorbij, en zijn we nog even snel naar huis gegaan om nog even de laatste make upjes aan te brengen.
Daarna zijn we naar de club gegaan, die weer net als de vorige keer helemaal geweldig was. Hier hebben we ook een hele hoop gezellige mannen ontmoet, waar we nog meer gratis drank kregen dan we al hadden, en die de eigenaar aan me voorstelden. Ik heb dus meteen een visite kaartje gekregen, dus vanaf nu kan ik elke dag naar binnen geloof ik :)
Maar ja, aan alles komt een eind, dus toen we de volgende ochtend wakker werden, beseften we dat Marthe alweer alles moest gaan inpakken, omdat ze naar huis moest..
Samen zijn we naar het treinstation gewandeld, waar we nog even een ijsje hebben gegeten (ja, zelfs als het regent is dat lekker) en daarna hebben we helaas afscheid moeten nemen.. Heel jammer, maar ja, het moest maar..
Ik vond het in ieder geval super leuk dat je er was Mart, thanks voor de gezelligheid!!

Want na al deze leuke dagen was ik weer alleen...
Zondag avond heb ik me vermaakt met de laatste lekkere 'carbs', want vanaf maandag was het weer tijd om netjes 'low carb' te gaan eten.. Er mogen na al dat lekkere eten wel weer wat kilootjes af, haha.

Dus maandag weer braaf goed gegeten en me overdag een beetje vermaakt met wat was doen, films kijken en mailtjes versturen. 's avonds belde Jesse ineens, of ik zin had om wat te doen. Dus zijn we samen bij mij thuis wat gaan eten en drinken en hebben we weer even bijgekletst. Heel gezellig weer!
En dinsdag na het werk hebben we ook weer samen gegeten en daarna zijn we nog even door de stad gaan wandelen. Ik ben fan geworden van Soho Square, dus daar zijn we ook nog even mensen gaan kijken.
Was gewoon echt weer even gezellig.

Vandaag was mijn rustdagje, dus werken en daarna thuis niks doen, op dit verhaal schrijven na dan.

Op de planning voor de komende week staat werken, en de kans is aanwezig dat ik nog wel een keer de club in ga en als het mooi weer is moet ik op mijn vrije dagen ook maar iets gaan ondernemen.. Er is nog zo veel te zien en te doen!
Dus als er iemand nog een leuke tip heeft, laat het me weten!

Ik schrijf volgende week weer een verhaal!

Liefs,
Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 46692

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: