Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Blaricum, Nederland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Blaricum, Nederland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 Februari 2012 | Nederland, Blaricum

Hi iedereen!

Het heeft even geduurd na mijn laatste stage, maar het is weer zover: dinsdagavond vertrek ik voor 6 maanden naar Londen.

Hier zal ik stage gaan lopen in het Brown's Hotel, als F&B coordinator. Deze functie is nieuw in het hotel, en nieuw voor mij, dus ik zal moeten bewijzen dat ze nooit meer zonder kunnen en dat ik natuurlijk erg geschikt ben voor deze positie.. Heel spannend dus allemaal!
Mijn taken estaan uit:
- Het maken van reserveringen voor het restaurant e.d.
- Hostess zijn
- Een competitie analyse maken
- De website beheren
- Menu's
- Acties bedenken
- Iets speciaals bedenken met betrekking tot de Olympische spelen
- Rechterhand zijn van de F&B manager

En waarschijnlijk nog wel wat meer dingen! Ik zal dus een beetje de marketing kant van de F&B gaan doen! Echt super vet!
Donderdag 1 maart om 09.30 begin ik en mijn werkweek zal een beetje kantoortijden bevatten :) Best wel goed geregeld, niet?

Verder heb ik als het goed is bijna een kamer, op nog geen 2 kilometer afstand van het hotel, dus dat ga ik lekker wandelend doen elke dag!
Het is een flat die ik overneem van een Nederlands meisje, en ik zal deze delen met een Franse jongen.
Ik hoop vandaag het contract binnen te hebben zodat ik het allemaal zeker weet!

Op het moment ben ik bezig met bedenken wat ik nog allemaal in moet gaan pakken en moet gaan regelen.

In ieder geval vertrek ik dinsdagavond vanaf Schiphol en vlieg om 18.35 naar mijn nieuwe woonplaats voor het komende half jaar.
Ik heb er zin in!

Tot over een half jaar!!!

Liefs,

Janneke

  • 26 Februari 2012 - 15:17

    Wendy:

    Klinkt goed meid! Heel veel succes en ik ga je volgen!

  • 26 Februari 2012 - 18:52

    Marieke:

    Klinkt goed allemaal zeg. En wat ga je al snel weg. Ben nog nooit in Londen geweest, dus wie weet nodig ik mezelf wel uit. Succes met inpakken.
    groetjes
    Oh trouwens, dan ben je er met Pasen dus ook niet bij...

  • 27 Februari 2012 - 17:34

    Afhaalchinees:

    Oh jan! Wat vet, eindelijk een plekkie gevonden! Ik wil je alvast heeel veel plezier wensen. En ik kom je binnenkort zeker opzoeken!!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen. Nog heel veel succes met je voorbereidingen.
    xxxx

  • 04 Maart 2012 - 16:49

    Mama Karin:

    Ha liefje,
    Ik kom je zeker heel snel opzoeken.
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 46735

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: