Ook week 11 is voorbij gevlogen... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Ook week 11 is voorbij gevlogen... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Ook week 11 is voorbij gevlogen...

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

22 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Good and sunny evening everyone!

Bij jullie is t ook al zulk mooi weer he? Hier ook, al heb ik er maar even van kunnen genieten, aangezien ik natuurlijk elke dag moet werken, in een kantoor waar geen ramen zitten, sommige muren zwart zijn geverfd en de to-do lijst te lang voor woorden is.. Vandaag had ik daar gelukkig nog een beetje mazzel mee, aangezien ik deze week 6 daagjes werk vanwege een pre-vakantie meeting met mn baas gisteren, waarin hij alles nog wilde doorspreken voor hij op vakantie ging.
Nu ben ik dus 2 weken iedereen's PA geworden lijkt wel, want iedereen lijkt zijn kansen te grijpen en me klusjes te geven die ze zelf niet willen of kunnen doen. Maar voordat het helemaal begon besloot ik een paar uurtjes eerder weg te gaan, in overleg natuurlijk, zodat ook ik nog even van de zon kan genieten voor ik weer de hele week binnen moet zitten.

Maar goed, laat ik maar vertellen over afgelopen week, de reden dat ik natuurlijk weer schrijf.
Woensdag avond ben ik na het werken naar de Dutch Night gegaan. Heel gezellig, leuke mensen ontmoet weer en erg gelachen.
De volgende ochtend voelde ik me echter helemaaaaaaaal niet lekker en ben ik ziek thuis gebleven. Ik heb de hele dag in bed gelegen om aan te zterken en voelde me gelukkig de volgende ochtend weer helemaal fit. Ik weet niet of t de alcohol was, want zoals ik altijd geleerd heb ben je 's avonds een vent en dan ook 's ochtends een, maar dit ging verder dan dat. I blame it on the Chinese take away van de dag ervoor..

Maar goed, de vrijdag en zaterdag weer netjes gewerkt, en op zaterdag na de intens drukke Afternoon Tea (243 mensen) ben ik met Andres (Spaanse assistant manager) en Marie (Franse assistant manager) van de Tea Room wat gaan drinken. Omdat ik nog nooit in mijn leven rAuwe oesters had gegeten besloten mijn lieve collega's dat het daar tijd voor werd. Deze, gepaard met andere hapjes, moesten allemaal geproefd worden, maar ik heb besloten dat het niet mijn ding is hoor.. Bah, dat gore geglibber..
Maar goed, na alle hapjes ben ik op tijd naar huis gewandeld, en heb ik thuis nog even alle foto's van mijn ouders moeten bewonderen, die met zijn tweetjes met ons nieuwe bootje zijn gaan zeilen, en van die vakantie even alle fotos doorstuurden om mij even lekker te maken dat ik die boot nog steeds niet gezien heb..

Gelukkig kon ik daar zondag van bijkomen, want ik had een lekker vrij dagje. De hele dag heb ik alleen maar een beetje opgeruimd, schoongemaakt en wat aan school en werk proberen te doen. Niks heel bruisends, maar wel even fijn. Helaas had ik toch niet alle mazzel en rust, want toen ik eenmaal in bed lag, besloot Italie te scoren en trilde het hele huis van het gejuig beneden in het Italiaanse restaurantje. En dit 3 keer, inclusief het gefeest wat daarna kwam. Ik wist niet wat me over kwam, want ik lieg niet hoor; mijn kamer trilde echt een beetje!!

Maandag om 8 uur weer aan het werk, want ik moest dus de hele dag dingen met Nick doorspreken voor hij op vakantie ging. Prima dagje, veel gedaan en 's avonds gezellig naar Jesse om samen lekker te chillen en te eten. Na het eten zijn we nog door zijn buurt gaan wandelen en hebben we heel kinderlijk in de speeltuin de wip en de schommels weer herondekt. Wat een feest kan dat soms zijn!!

Vandaag dus een iets korter dagje (7 uur ipv 9) gedaan en daarna even op Soho Square een krantje gelezen in het zonnetje. Nu zit ik thuis, te bedenken dat ik morgen weer een paar afspraakjes heb, nog iets moet uitwerken, een aantal mensen moet bellen en ook echt die competitie analyses moet gaan uitwerken. Dus ook al is Nick er niet, mijn dagen worden wel goed gevuld hoor..

Maar goed, ik ben inmiddels wel weer klaar met vertellen. Volgende week wordt het vast weer boeiender, aangezien ik donderdag weer met Jessica (dat Engelse vriendinnetje uit Belgie) heb afgesproken om wat te gaan eten, vrijdag heb ik een afscheidsfeestje van 3 collega's en zaterdag ga ik gelooof ik uit met Denise en haar Duitse vrienden.
Pittig dus, maar wel weer heel leuk!! En daarna heb ik gewoon 2 dagen vrij, dus ik kan ook weer uitrusten.

Ik vertel alles dan weer!


Liefs,
Janneke

ps. die Simba van de Lion King belt me bijna elke dag, en wilt nog steeds afspreken
pss: thanks voor de leuke berichtjes vorige keer! Jammer dat ik je niet kan zien de 31e pap, en ik heb ook suuuper veel zin in juni stef!!
psss: Blijf lekker reageren, de berichtjes maken me blij!!

  • 23 Mei 2012 - 18:23

    Chinees:

    Het komt altijd door het Chinees eten he...
    Oesters zijn lekker jan... Dat je dat nog nooit hebt gegeten verbaasd me!
    Komende week weer lekker druk! Have fun en werkze!
    Hier is het too hot voor woorden, ik kom maar niet aan het studeren..
    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 46691

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: