Alles uit London 2012 halen.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Alles uit London 2012 halen.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Alles uit London 2012 halen..

Blijf op de hoogte en volg Janneke

05 Augustus 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve , trouwe lezers,

Het heeft iets te lang geduurd voor ik dit verhaal ben gaan schrijven, maar ik ben zo druk geweest met alles hier, dat ik er gewoon niet aan toe kwam. En op het moment dat ik dacht te gaan schrijven, crashte mijn laptop... (die nu weer gewoon netjes werkt, maar voor hoe lang...).

Maar goed, hier ben ik dan weer, met zo veel verhalen dat ik er bijna een boek over kan schrijven.. Ik zal het een beetje kort en luchtig proberen te houden, maar als je ergens halverwege het lezen af wil kappen snap ik dat volkomen.

Maar ik ben dus gestopt na mijn Madonna concert, wat inmiddels wel maanden terug lijkt.
Die week was de laatste week van mijn Duitse vriendinnetje Denise, dus de rest van de week leek ook in dat thema te staan. Op woensdag zijn we met haar en dr huisgenootje sushi gaan eten, de vrijdag hadden we haar leaving drinks, zondag een bbq bij haar thuis en op dinsdag vertrok ze echt. natuurlijk waren we allebei te tof om te huilen, maar diep van binnen voelde ik me wel ineens heel somber. Mijn vriendinnetje, mijn BLF (Best London Friend) ging naar huis, en nu moest ik het zonder haar stellen..

Maar natuurlijk, zoals het leven me hier vergaat, had ik geen tijd om na te denken, want dezelfde week ben ik meerdere keren met mijn bovenbuurvrouw in het park gaan chillen, en kreeg ik alweer het volgende bezoek.
Een vriend van me, Derk, kwam een aantal nachtjes logeren, en met hem heb ik mijn eerst Holland Heineken Huis experience beleefd. Ik ben met hem en een vriend van hem de openingsceremonie gaan kijken, en het was echt fantastisch!
Het Holland Heineken Huis zit in Alexandra Palace, vanwaar je een zicht hebt over de hele stad. Het gebouw is gigantisch, en je hebt geen eens de kans om het niet leuk te hebben.
Ik kwam er ook nog toevallig mijn neefje Jim tegen, en nog een vriendin van Singapore, Lieke, die achter de bar stond.

Naast het HHH is Derk een beetje zijn eigen gang gegaan, wat mij de tijd gaf om ook weer eens met Lotte en Puck af te spreken. Ik ben met Puck gaan lunchen, en met Lotte later de Hems ingedoken, om een broodje kroket te verorberen. Heerlijk even, want ik was er gewoon niet aan toe gekomen om ze te zien de laatste tijd..

Toen Derk weer weg was heb ik het alleen maar drukker gekregen leek wel. De spelen zijn duidelijk begonnen, dus op werk heb ik ook belangrijke taken te vervullen. Ik doe de berekeningen voor een groep die in huis zit, om te kijken of ze hun minimum spend behalen. Dit bespreek ik dagelijks met hen, en het geeft me best een gevoel weer van verantwoordelijkheid.
Maar ja, naast werk wordt er ook nog goed genoten. Mijn laatste weken zijn helaas aangebroken, en ik wil dus nog quality time met iedereen hebben.
Dinsdag ben ik dus met Rachel een hapje gaan eten, waarna we met David naar de bios zijn gegaan. Beiden zijn ze ook stagiaires bij Brown's, en er wordt altijd zo veel gelachen, dat het tijd werd voor een uitje.

De dag erna ben ik met Lotte, Puck, Jesse en Annabel uit eten gegaan bij een restaurant van Gordon Ramsey, dus ook dat was weer een dagje genieten. Na het eten zijn Lotte, Puck en ik nog naar een tentje in mijn straat gegaan voor een drankje, en ik baal dat ik die nu pas gevonden heb. Het is een heel klein cocktail tentje, verstopt in een kelder, en met 10 man staat het eigenlijk al vol. Maar het is leuk! Dus ik hoop er nog eens heen te gaan voor ik vertrek..

Donderdag heb ik nog even met Jessica, dr man en dr zusje Sonia afgesproken en hebben we gezellig een hapje gegeten bij hun thuis. We hebben afgesproken nog in ieder geval 1 keer af te spreken, want zij gaat bijna op vakantie en ik ga weer naar Nederland, dus gaan we elkaar weer missen..

Gisteren ben ik met Jesse en Lotte naar het Hollan Heineken Huis gegaan, waar Ranomi, Marleen en de andere dames van de estafette gehuldigd werden. Na een optreden van Glennis Grace (ik stond vooraan, dus kon dr bijna aanraken), kwamen de zwemsters met hun plakken het podium op, samen met hun coaches en Inge de Bruijn. Allemaal zoooo indrukwekkend om mee te maken!
En daar kwam bij dat ook mijn neef Steven er met zijn vriendin was, en dat mijn buren uit Nederland, Danielle en Jochem, er ook waren!
De laatste 2 komen vanaf vandaag 2 nachtjes hier logeren, en ze nemen me morgen mee naar de hockey wedstrijd Nederland - Engeland, dus ik word weer zo verwend!

Ik kan gewoon niet geloven dat ik al deze dingen mee kan maken, en dat ik nog maar 2 weken heb om nog een paar andere dingen te doen.
Zo wil ik nog heel graag naar de London zoo. Ik ga het wel zien, maar ik weet 1 ding wel zeker; ik heb alles, maar dan ook alles, gehaald uit mijn half jaartje London.

Ik hou jullie op de hoogte, en dit keer weer wat sneller dan na 2/3 weken..

Liefs!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 46672

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: