Een saaie week, maar met een geniaal aanbod ;) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Een saaie week, maar met een geniaal aanbod ;) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Een saaie week, maar met een geniaal aanbod ;)

Door: Janneke Maas

Blijf op de hoogte en volg Janneke

19 November 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo lieve allemaal,

Er is weer een week voorbij, en dus een week dichterbij het thuiskomen :) IK kan niet wachten, maar het gaat wel weer beter met me, dus ik kan het weer aan. Ik zou graag willen zeggen dat ik heel veel te vertellen heb, maar helaas heb ik weer erg veel gewerkt. Ik heb geen enkele dag vrij gehad tussendoor, dus het is niet heel erg gek dat dat zo is.
Toch heb ik wel een paar dingen te delen, hoor!

Ik ben bijvoorbeeld weer meerdere keren naar de mall gegaan, 1 keer voor een mani-pedi, een keer voor een massage, een keer met Yvonne, nadat we uit eten zijn geweest, en nog een keer met Maria, omdat zij aan deze kant was en er bijgepraat moest worden. Onwijs bruisend leven heb ik wel, moet ik zeggen, met mijn uitjes naar de mall..
Maar goed, bij gebrek aan beter is het best een leuke hangout plek.

Deze week is het wat rustiger op werk; mijn baas is in Nederland voor bezoeken aan universiteiten, en ik kan eindelijk wat dingen doen waar ik nooit aan toe kwam. Rust op werk en steeds meer rust in mijn hoofd.
Mijn baas noemde me voor haar vertrek zelfs productiever dan ooit, dus er is toch iets goed gegaan.

Ik heb deze week ook eindelijk wat fotos binnen gekregen van de film die ik gedaan heb, en kreeg daarbij meteen een nieuw aanbod. En wat voor een! Een film in India, tegen betaling, inclusief vlucht en accommodatie! Geen idee of ik dit wil gaan doen, maar het zou wel een hele leuke actie zijn om hiervoor te gaan! Who knows ben ik straks een Bollywood actrice! ;)

Over India gesproken... Ik ben zo blij dat ik al een vriendje in Nederland heb zitten, want steeds meer meiden zie ik hier om me heen verliefd worden op Indiers, en dit is natuurlijk niet ideaal. Cultuurverschillen, de afstand, de problemen om te reizen voor ze, etc... Maar voor mij juist weer razend interessant om alle verhalen te horen van degenen die het meemaken, en ik weet daardoor ook dat ik het niet zou willen. En al helemaal niet in dit land.. Je mag niet eens naar elkaar's accommodatie toe!

Verder heb ik eigenlijk echt niks te vertellen. Ik ga morgen logeren bij mijn vriendinnetjes in Waldorf, vrijdag naar het waterpark in Ras Al Khaimah, en verder heb ik letterlijk niks bijzonders te beleven.
Wel is er vandaag een Team Member overleden in zijn slaap, nadat hij onwel was geworden. Vrij naar, maar gelukkig kende ik hem niet, dus dat maakt het wat minder moeilijk. Ik merk nu al dat het sommige mensen namelijk erg aangrijpt!

Nu nog even een paar gekke feitjes:
- Omdat er momenteel te weinig chauffeurs zijn bij ons, heeft mijn favoriete chauffeur al 45 vrije dagen niet vrij gekregen. Dit betekent voor hem wel dat hij straks een vakantie van 2 maanden op gaat nemen.
- Ook is er momenteel een chauffeur die niet alle rijbewijsjes heeft, maar wel de bussen rijdt die niet mogen. Hij rijdt heel irritant, maar ja, als je van A naar B moet, dan moet je toch instappen.
- Mijn baas denkt dat er ooit een moment gaat komen in mijn leven dat ik zal zeggen dat ik RAK toch best mis. Ik ben benieuwd..

Goed, dit was helaas een kort verhaal, van de hak op de tak, maar er is te weinig gebeurd om uitgereid te kunnen vertellen.

Hopelijk volgende week :)

Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus en knuffel,
Janneke

  • 19 November 2014 - 18:30

    Yente:

    He Jan,

    ik lees telkens al je verhaaltjes hoor! Alle ins en outs heb ik natuurlijk op Els haar 21 diner gehoord, maar leuk om zo op de hoogte te blijven.
    Hilarisch van die Indiase film!!! Dat zou pas een mooie uitbreiding zijn van jullie dvd collectie in Blaricum;)!

    Hou nog even vol daar !

    Lfs Yente

  • 20 November 2014 - 15:54

    Jacqueline:

    Lieve Jannie!

    Als trouwe lezer van je verhalen ben ik wel een beetje jaloers op alle mall verhalen! Shoppen, manicures, pedicures, massages.... Weet dat het niet jouw land/cultuur is, maar geniet daar in ieder geval nog maar even van! :-)

    Love you xxxx

    Jacque

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 46645

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: