Ras Al Khaimah, I'm almost ready! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Ras Al Khaimah, I'm almost ready! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Ras Al Khaimah, I'm almost ready!

Door: Janneke Maas

Blijf op de hoogte en volg Janneke

13 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

Hi allemaal!

Het is weer zover, een reisverslag..
Sommigen van jullie weten het al, voor anderen zal het een nieuwtje zijn, maar op 9 juli begin in mijn afstudeerstage in Ras Al Khaimah bij de Hilton Hotel keten!
Ras Al Khaimah is een van de Verenigde Arabische Emiraten, en ligt op ongeveer 1.5 uur rijden van Dubai.
Ik zal hier gaan werken in de Learning & Development afdeling binnen HR, en dan voor 7 van de Hilton hotels in het Emiraat. Mijn precieze taken zal ik pas onthullen als ik begonnen ben, maar het wordt in ieder geval een goede uitdaging voor me!

Momenteel heb ik natuurlijk nog 3 weken te gaan voor vertrek, maar aanstaande zondag verhuis ik voor mijn laatste weken naar mijn ouders. Daar zal ik nog even keihard werken om mijn laatste vakken te gaan halen, en daarna ben ik helemaal klaar!

Ik moet zeggen dat het allemaal wel ontzettend spannend gaat worden; een andere cultuur, hitte, uitdagend werk, de Islam, aankomen tijdens de Ramadan, een half jaar zonder Vin, een half jaar zonder uberhaupt iemand van jullie, leven in een land waar knuffelen, zoenen en schelden in het openbaar niet wordt toegestaan, een half jaar niet tot weinig alcohol, enzovoort...

Ik hoop dus dat mijn reisblog interessant voor jullie zal zijn, aangezien ik jullie graag vertel wat ik daar allemaal meemaak en tegenkom, zodat jullie ook nog iets van me kunnen opsteken ;)

De exacte datum van vertrek weet ik nog niet, aangezien ik nog moet wachten op mijn visum, en dan pas mijn vliegticket mag gaan boeken. Wél ben ik al netjes ingeënt tegen DTP, Hepatitus A en B en Typhus.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,
Janneke

  • 09 November 2014 - 18:32

    Oma Van Wingerden Emmen:

    Lieve Janneke,
    Ik heb inmiddels alle verslagen gelezen, je beleef natuurlijk wel het een en ander, het begin toch op een klein boekwerk te lijken, maar uit je verslagen kan ik ook wel begrijpen dat je weer naar Nederland verlangd . nou hou het nog maar even vol hoor, als je in Nederland aan komt word je weer met open armen door de familie ontvangen.
    Lieve groetjes en een dikke kus.

    Oma van Wingerden

  • 13 Januari 2015 - 14:46

    Fam. Van Wingerden Emmen:

    Lieve Janneke,
    Al jou verslagen zijn tot en met "KLAAR" met heel veel plezier gelezen, toch zijn we erg blij dat je weer terug komt.
    Wij wensen jou een hele goede en fijne vliegreis terug naar Nederland.

    Lieve groetjes
    Fam. van Wingerden Emmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 46668

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: