Who won the tickets to Madonna? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Who won the tickets to Madonna? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Who won the tickets to Madonna?

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

19 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dear all,

Het is wat langer geleden dan normaal, maar het plan was om maandag wat te schrijven, maar toen vond ik dat ik te weinig had meegemaakt, dus besloot ik nog een dagje te wachten om mn verhaaltje te plaatsen.
Helaas lukte dat niet, omdat er iets tussenkwam, en gisteren lukte het ook al niet, omdat ik toch een best leuk leven leid hier...

Goed, ik zal vorige week kort samenvatten, want t enige wat er tot maandag gebeurd is, is dat ik heb gewerkt, niets heb gedronken, aan mijn stage verslag heb gewerkt met Jesse, en alleen, en verder heb ik een nieuwe bovenbuurvrouw, met wie ik thuis heb gegeten een avondje.
Echt een hele saaie en rustige week dus, en ook meteen de reden dat ik dus niets kon bedenken om te schrijven.

Maar ja, de titel van dit verslagje bewijst weer dat er TOCH wat gebeurt in mijn leventje hier, dus ik zal het hele verhaal maar vertellen.

Op dinsdag kwam ik, na mijn 2 daagjes vrij, weer op werk aan, waar ik ineens de posters zag over het winnen van Madonna kaarten voor het concert die avond, door alleen maar je naam in een kom te doen.
Ik win nooit iets, dus, na wat overleg met mijn collega's, besloot er toch maar één keer mijn naam in te doen, want hoe vaak ik mijn naam ook in een kom zou doen, ik win toch niets. Dacht ik.

Net toen ik terug was van mijn pauze, ging mijn telefoon. Mijn, ja MIJN, naam was uit de kom getrokken en dat maakte mij 2 tickets rijker voor het Madonna concert, die avond, in Hyde park!!!
Over wie er mee mocht twijfelde ik eigenlijk niet. Het is Denise dr laatste week, en het beste afscheidscadeau leek mij dit, dus dat was snel geregeld.

Van Nick mocht ik eerder weg en ook Denise had het al snel geregeld dat ze op tijd mee kon.
Toevallig ging een van de huisgenoten van Denise (Rafaela)ook naar het concert, dus waren we met zijn vieren.
De collega van Rafaela (Diane) was een concerten en festival fanaat, dus zij wist precies waar we wel en niet moesten zijn en staan. Volgens haar MOESTEN we ook proberen de VIP tenten inkomen, dus bij poging nummer twee lukte het al. Door simpelweg onze armen met jasjes erover te bedekken, liepen we met een stalen gezicht door alle poortjes, langs alle security.
Het was zo veel makkelijker dan ik dacht!
In het begin leek het niet zo heel boeiend, je krijgt weinig mee van het concert en de mensen zijn ietwat koeltjes.
Maar goed, Diane moest en zou blijven, dus we volgden haar de volgende VIP gedeeltes door, tot we ergens een tent inkwamen waar blijkbaar alles 'in ons pakket' zat, dus konden we alles gratis bestellen.
Best een grap natuurlijk, maar na een paar drankjes was het tijd om het echte publiek weer in te gaan, want het concert zou beginnen.
In het voorprogramma waren Martin Solveig (die ook nog in die VIP tent met gratis drank draaide) en LMFAO, maar na hen kwam de echte ster op.

Het concert was echt heel indrukwekkend! Die vrouw heeft echt zo'n strak lichaam voor haar leeftijd...
En verder was het sowieso geweldig! WAT een act zet ze op zeg! Zwevende drummers, een striptease waarbij ze serieus in haar string stond voor een paar seconden, monniken, geweldig!

Het enige nadeel aan het hele verhaal is dat ik nu nooit meer kan zeggen dat ik nooit iets win, want wow, ik heb kaarten voor Madonna, the Queen of Pop, gewonnen! Little lucky bastard that I am... :)

Maar goed, het kwam natuurlijk aan zijn einde, maar de dag erna was ook nog heel leuk. Naast alle collega's die me bleven vragen hoe het was geweest, heb ik ook een massage gehad en ben ik samen met Denise en Rafaela ons laatste maaltje samen gaan doen, bij mijn favoriete all-you-can-eat sushi tent, wat weer uitermate goed beviel :)

Vandaag heerlijk gewerkt, veel afgekregen en weer een vergadering gehad over de Olympische spelen. Want jeetje.. die beginnen volgende week!!
Het gaat zo snel, en zo gauw de spelen voorbij zijn, heb ik nog een weekje, en dan kon ik al naar huis :(

Maar goed, gelukkig staan er nog wat leuke bezoekjes op de planning, een paar avonden naar het Holland Heineken Huis, en vast nog wat andere onverwachte dingen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs!


  • 19 Juli 2012 - 21:07

    Afhaalchinees:

    Jan, leuk verhaal weer. En wat een geluk zeg dat je won! En die VIP tent, hilarisch allemaal wel.. Nou geniet er nog even van. Voor je het weet ben je weer in het saaie Nederland. Succes met de laatste voorbereidingen van de olympische spelen! Xxxxx

  • 20 Juli 2012 - 10:31

    Marieke:

    He nichtje,
    Alweer zo'n gave happening!!! En nu nog een op komst. Wat een toptijd heb je daar.
    Geniet er nog maar even goed van he!!!!
    x Marieke

  • 02 Augustus 2012 - 20:05

    Je Secret Admirer ;):

    Ik mis jou.... xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 46641

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: