Spring is coming..? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu Spring is coming..? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janneke Maas - WaarBenJij.nu

Spring is coming..?

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

15 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello there!

Alles nog goed daar?
Hier, zoals altijd nog wel.

Mijn leven hier is gewoon nnog steeds zo fijn, ik geniet elke dag van de stad, de mensen, de taal, en van het feit dat ik nog steeds geen heimwee heb.. Nog geen moment last van gehad. Kijk, ik mis bepaalde mensen en dingen natuurlijk wel, maar ja, we leven in de wereld van technologie, dus we kunnen Skypen, facebooken, sms'en.. Geen probleem dus..
De afgelopen week is er niet veel gebeurd. Veel gewerkt natuurlijk, waar ik het dus nog steeds naar mijn zin heb.
Nog steeds leer ik elke dag wat nieuws, of hoe ik ergens mee om moet gaan. Ik sla zoveel informatie op, in de hoop er later nog wat mee te kunnen, dat mijn hoofd af en toe helemaal gek wordt. Ik neem mentaal mijn werk mee naar huis, omdat ik nooit het gevoel heb dat alles af is. Zelfs nu zit ik te denken over hoe ik een bepaalde email morgen ga uitwerken, hoe ik de training die ik morgen heb ga doorlopen, of ik nog meer vragen heb dan degenen die ik al heb ingestuurd... Het houdt niet op. Maar aan de andere kant, het maakt mijn stage alleen maar interessanter, toch?

En gelukkig heb ik naast het werk ook een gewoon leven, met leuke mensen om me heen.
Afgelopen week heb ik samen met Jesse gekookt en gechilled bij hem thuis, heb ik een dagje door Regent's Park gewandeld en er gezeten in het gras, genietend van het mooie weer (jawel, ook dat heb ik meegemaakt hier!), en weer samen met Jesse de Hems bezocht omdat we toch even een momentje van Hollands glorie mee wilden maken, dus hebben we samen genoten van bitterballen, kaassouffle's, frikadel en vlammetjes. Natuurlijk zonder brood, want dat zijn de carbs die ik niet eet natuurlijk ;)

Verder weinig, behalve dat ik gisteren op een haar na Robert de Niro gemist heb.. Die liep net voor mij het theater van We will rock you in, waar ik net op dat moment langs liep onderweg naar huis.. Balen, maar ik ben toch dichterbij m geweest dan vele andere mensen kunnen zeggen, haha.

En nog iets anders.. Ik begin te merken dat óf mijn low carb eten al werkt, óf dat het lente begint te worden, want ik heb letterlijk al een man gehad die me achterna is gerend op straat, om me even te vertellen dat mijn lach zo mooi is, oh en dat mijn broek zo goed zat.. Haha, wat een grap.. en dat net nadat ik een andere kerel ook keihard had genegeerd..

Nu laatst weer zo'n geval, dat ik bij de metro stond te wachten op iemand, en terwijl ik daar stond, kwam er een best wel mooie zwarte kerel voorbij, vragend of de metro's nog gingen. Ik had geen idee, haalde mn schouders op en ging weer door met staren. hij kwam terug, klagend dat hij nu de bus moest nemen. Nou goed, gezellig in gesprek geraakt, en hij gaf me zijn kaartje. Daarna kwam de vraag of hij dan ook mijn nummer mocht, maar bijdehand dat ik ben, besloot ik hem te vertellen dat ik wel of geen contact op zou nemen na het uitchecken van zijn muziek en website, aangezien hij claimde musicproducer te zijn. Prima, dacht ik.. Ik kijk wel.

Dus de volgende ochtend inderdaad gekeken, en hij bleek de hoofdrol in de Lion King de musical te hebben gespeeld, model te zijn geweest, en ontzettend fijne muziek te maken. Momenteel werkt hij ook aan een of ander tv programma, wat nog niet echt mag uitlekken, dus weet ik niet precies wat het is..
Dus ik heb m een smsje gestuurd en nu wil hij op date.
Ik vind het hilarisch! Geen idee wat het dus is, maar ik kan er hartelijk om lachen.
En ik hoop jullie ook.

Want verder heb ik echt weinig meer te vertellen over deze week.. Maar dat maak k volgende week wel weer goed, met verhalen over Dutch Night (morgen), misschien weer een mooie avond stappen, een borreltje met mijn Deutsche freundin Denise en wie weet wat nog meer..
Ik hou jullie op de hoogte!

Heel veel liefs,
xoxo

Janneke

  • 15 Mei 2012 - 21:32

    Afhaalchinees:

    Jan! Weer leuk verhaal! Zomaar een date, hilarisch! Wanneer en wat ga je doen? Tot snel! Heb zin in juni :) xxx

  • 16 Mei 2012 - 07:43

    Huub:

    Leuke verhalen hoor. Ik ben de 31ste ook eventjes in Engeland. Moet helaas weer dezelfde dag terug. Chech wel even hoe oud die "metro" vriend van je is :-)

  • 16 Mei 2012 - 09:16

    Kirsten:

    Have fun met Simba ;) !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 46649

Voorgaande reizen:

07 Juni 2016 - 07 Juli 2016

Backbacken in Hong Kong, Indonesie en Singapore

09 Juli 2014 - 09 Januari 2015

Ras Al-Khaimah, United Arab Emirates, 2014

28 Februari 2012 - 21 Augustus 2012

London 2012

30 Mei 2010 - 21 Augustus 2010

Santorini, Griekenland

Landen bezocht: